05.04.2018 / 15:35
StoryEditor

Visual merchandising w praktyce, czyli jak zwiększyć sprzedaż w sklepie?

(fot. materiały partnera)
Dlaczego tablice promocyjne w sklepach powinny być czerwone, a meble w stonowanych kolorach? Muzyka pomaga czy przeszkadza w zakupach? W którym miejscu na półce najlepiej umieszczać najdroższe produkty? Choć wielu detalistów stawia sobie podobne pytania, mogą nie wiedzieć, że chodzi o tzw. visual merchandising. Opanowanie jego najważniejszych elementów jest kluczem do udanej sprzedaży.

Zacznijmy od definicji. Visual merchandising to nic innego jak sztuka umiejętnej prezentacji sklepu oraz takiego ustawienia towarów, które będzie przyciągać uwagę potencjalnych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2025 / 13:36
StoryEditor
Sieć dyskontów pod nowym zarządem. Czy firmę czekają masowe zwolnienia?
Dyskont przemysłowo-spożywczy brytyjskiej sieci Poundland

Brytyjska sieć dyskontowa Poundland przechodzi intensywne zmiany organizacyjne i właścicielskie. Nowy właściciel wdraża drastyczne kroki, które mają przywrócić stabilność operacyjną i finansową marki. Czy plan restrukturyzacyjny okaże się wystarczający, by uratować setki miejsc pracy i dziesiątki sklepów?

Poundland, jedna z najbardziej rozpoznawalnych sieci dyskontowych w Wielkiej Brytanii, przygotowuje się do poważnej restrukturyzacji. Zgodnie z planem, który ma zostać zat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2025 / 09:49
StoryEditor
Lider w produkcji sosów i dodatków gastronomicznych inwestuje w zaplecze logistyczne
Portfolio firmy Fanex obejmuje około 300 produktów, w tym głównie sosy i dodatki dla gastronomii (fot. materiały prasowe)

Firma Fanex otwiera kolejną część centrum dystrybucyjnego w Radonicach (woj. mazowieckie). Nowa inwestycja o powierzchni 5,8 tys. mkw. ma zabezpieczyć producentowi sosów i dodatków gastronomicznych zaplecze do dalszego rozwoju nie tylko w kraju, ale i za granicą.

Firma Fanex znacząco rozbudowała centrum dystrybucyjne w Radonicach (otwarte pod koniec 2022 r.). Do posiadanego przez nią wcześniej magazynu o powierzchni 5,5 tys. mkw. dołą...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 22:05