21.02.2023 / 12:16
StoryEditor

Arctic Paper oraz Rottneros zainwestują w Polsce 100 mln zł w fabrykę opakowań ekologicznych

Powstanie nowa fabryka opakowań (Shutterstock)
Polska spółka Arctic Paper poinformowała o zawarciu umowy spółki joint-venture ze szwedzką firmą Rottneros. Wspólne przedsięwzięcie będzie funkcjonować pod firmą Kostrzyn Packaging i będzie spółką z ograniczoną odpowiedzialnością. Obie strony umowy obejmą po 50 proc. udziałów w początkowym kapitale zakładowym, który wyniesie 460 tys. zł.

Przedmiotem działalności joint-venture będzie produkcja opakowań z formowanego włókna celulozowego, sprzedaż gotowych opakowań, prowadzenie badań rozwojowych oraz analiz technic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
15.12.2025 / 23:27
StoryEditor
Jysk stawia twarde warunki dostawcom i wyznacza bardzo ambitne cele
Sklep sieci Jysk w Polsce (Jysk)

Sieć Jysk znacząco podnosi poprzeczkę w obszarze zrównoważonego rozwoju, angażując swoich dostawców w realizację konkretnych i mierzalnych celów klimatycznych. Firma poinformowała, że wszyscy dostawcy Jysk zostali objęci działaniami związanymi z wyznaczaniem celów redukcji emisji zgodnych z inicjatywą Science Based Targets initiative (SBTi). To właśnie emisje związane z zakupionymi towarami i usługami stanowią największą część całkowitego śladu węglowego Jysk.

Cele SBTi kluczowe dla łańcucha dostaw Jysk

W odpowiedzi na skalę emisji w kategorii „Zakupione towary i usługi” Jysk wyznaczył cel zaangażowania dostawców, który został ofic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2025 / 10:59
StoryEditor
Sinsay wkracza do Mołdawii. LPP z rekordowym tempem ekspansji zagranicznej
Salon marki Sinsay, LPP (Shutterstock)

LPP konsekwentnie poszerza swoją obecność na rynkach zagranicznych, a debiut Sinsay w Mołdawii wpisuje się w jedną z najintensywniejszych faz rozwoju w historii firmy. Wejście na 45. rynek w portfolio spółki domyka jej zasięg w Europie Środkowo-Wschodniej i otwiera nowe możliwości budowania pozycji marki w regionie.

Grupa LPP od lat konsekwentnie zwiększa skalę działalności poza granicami Polski, traktując rozwój zagraniczny jako główny motor wzrostu. Priorytetowe kierunki to dziś Europa Po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. grudzień 2025 00:30