08.10.2024 / 16:30
StoryEditor

Decathlon Polska podejmuje działania na rzecz sfinansowania, budowy i eksploatacji instalacji fotowoltaicznych o mocy 3 Mwp

Decathlon Polska przechodzi na fotowoltaikę (mat. prasowe)

Decathlon Polska zawarł umowę z GreenYelloow Polska – liderem w dziedzinie zdecentralizowanej transformacji energetycznej – na budowę instalacji fotowoltaicznych, dzięki którym 14 sklepów Decathlon w całej Polsce skorzysta z 100 proc. energii odnawialnej pochodzącej ze zużycia własnego. Partnerstwo, oparte na modelu PVaaS (Photovoltaics-as-a-Service). GreenYellow będzie w pełni zarządzać instalacjami przez 15 lat, od projektu po eksploatację.

Instalacje fotowoltaiczne o mocy zainstalowanej 3 MWp, zainstalowane na parkingach w formie rolet fotowoltaicznych lub w bezpośrednim sąsiedztwie sklepów Decathlon, zostaną w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2024 / 18:26
StoryEditor
Patryk Rudnicki nowym partnerem zarządzającym w Bain & Company
Patryk Rudnicki (fot. materiały prasowe)

Bain & Company, jedna z największych firm doradztwa strategicznego na świecie, ogłosiła mianowanie Patryka Rudnickiego na nowego partnera zarządzającego warszawskim biurem. Jak jego doświadczenie wpłynie na rozwój firmy i regionu Europy Środkowo-Wschodniej?

Patryk Rudnicki, który od ponad 12 lat wspiera podmioty działające w sektorze handlu detalicznego i e-commerce, wnosi do zespołu ogromne doświadczenie w zakresie strategii i opt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2024 / 09:56
StoryEditor
Autonomiczne roboty dostarczą zakupy spożywcze do klienta. Bolt startuje z ciekawym pilotażem
Tak wyglądają roboty, które dowiozą klientom zakupy spożywcze z Bolt Marketu (fot. mat. prasowe)

Firmy Bolt i Starship Technologies uruchomiły wspólnie projekt autonomicznych dostaw zakupów spożywczych. Wcześniej testowały podobne rozwiązanie, ale jedynie w odniesieniu do dostaw z restauracji.

Pilotaż wystartował w estońskim Tallinnie. Wybór takiej lokalizacji nie powinien dziwić - Bolt to firma, która powstała właśnie w Estonii. Również pilotaż dostaw dań gastro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. listopad 2024 02:13