20.08.2021 / 09:37
StoryEditor

Ikea będzie sprzedawać swoim klientom… energię elektryczną ze słońca i wiatru

Erik Martinson, dyrektor generalny Svea Solar, Bojan Stupar, kierownik sprzedaży, IKEA Szwecja i Jonas Carlehed, kierownik ds. zrównoważonego rozwoju, IKEA Szwecja. (mat. prasowe Ikea)
Konsumenci w Szwecji będą wkrótce mogli kupować energię elektryczną z energii słonecznej i wiatrowej za pośrednictwem firmy Ikea. Usługa STRÖMMA zostanie po raz pierwszy uruchomiona w Szwecji, a ambicją Grupy jest oferowanie energii słonecznej i wiatrowej na kolejnych rynkach. Oferta została opracowana wspólnie z firmą zajmującą się energią słoneczną Svea Solar i obejmuje energię elektryczną z energii słonecznej i wiatrowej w niskiej cenie.

Oferta sieci to energia elektryczna ze słońca i wiatru w niskiej cenie i z prostą konfiguracją, dzięki której klienci za pośrednictwem aplikacji z łatwością mogą śledzić własne ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 22:53
StoryEditor
Żabka wie, jak z parzenia w sklepie kawy zrobić niezłe wydarzenie i sprzedać więcej. Nowy przedmiot pożądania, z którym chodzić będzie pół Polski

Sieć sklepów Żabka wprowadza limitowaną edycję kubków na kawę – Good Vibes Edition. Nowa, kolorowa seria pojawi się we wszystkich sklepach Żabka już od 2 lipca 2025 r. i ma na celu wzmocnienie sprzedaży kaw w wakacyjnym okresie. Kubki, zaprojektowane z humorem i pozytywnymi hasłami, mają budzić uśmiech i letni nastrój.

Jaką kawę oferuje Żabka?

Kawa oferowana w ekspresach, w sklepach Żabka to 100% Arabica, wypalanej we włoskiej palarni Julius Meinl – jednej z najstarszych w Europie. Kawa do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 11:20
StoryEditor
Gigant handlowy już wie, jak zwiększyć koszyk zakupowy. Te badania pokazały, na co warto postawić!
Koszyk na zakupy w sklepie sieci Dino

Sztuczna inteligencja (AI) coraz śmielej wkracza w nasze życie, a jej rola w procesach zakupowych staje się kluczowa. Z najnowszego raportu „Retail Rewired 2025” opublikowanego przez sieć Walmart wynika, że konsumenci ufają AI bardziej niż influencerom, co może zrewolucjonizować branżę handlową. Giganci tacy jak Walmart już wiedzą, na co warto postawić, aby znacząco zwiększyć koszyk zakupowy.

AI vs. Influencerzy: Kto wygrywa bitwę o zaufanie konsumenta?

Jeszcze niedawno to influencerzy kształtowali trendy i decyzje zakupowe milionów. Dziś ich pozycja jest zag...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2025 03:55