27.06.2024 / 11:22
StoryEditor

Jest kolejny chętny do bycia operatorem systemu kaucyjnego. Do ministerstwa wpłynął wniosek

Recyklomaty w Auchan (fot. mat. prasowe/Tomasz Bartoszyński)
Eko-Operator to kolejny podmiot, który wystąpił do Ministerstwa Klimatu i Środowiska z wnioskiem o wydanie zezwolenia na działalność jako operatora systemu kaucyjnego. Kto stoi za tą firmą?

O wniosku Eko-Operatora donosi "Eco Ekonomia". Jak czytamy, firma Eko-Operator założona została przez Remondis Polska.

Pilotaże z Carrefourem i Auchan

Spółkę Eko-Operator ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.10.2024 / 12:09
StoryEditor
Dyskonty połknęły kolejny kawałek rynkowego tortu. Ale zyskały też dwa inne kanały sprzedaży detalicznej. Sytuacja w kanale tradycyjnym daje do myślenia [GfK YouGov]

Według najnowszych danych GfK YouGov, polski rynek FMCG urósł w pierwszym półroczu 2024 r. o 8 proc., do kwoty 119 mld zł, w porównaniu z pierwszym półroczem ubiegłego roku, gdy wartość sprzedaży wyniosła 110,1 mld zł. Zmieniła się też struktura sprzedaży – po raz kolejny zyskały dyskonty, ale są również inni wygrani. Warto przyjrzeć się uważnie sytuacji w kanale tradycyjnym.

Dyskonty w górę, hipermarkety w dół

Dyskonty nie przerywają swojego zwycięskiego marszu. W okresie styczeń – czerwiec 2024 r. ich udziały w rynku FMCG wzrosły o 0,7 p.proc....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.10.2024 / 16:37
StoryEditor
Wojna cenowa Lidla i Biedronki - czy konsumenci maja już jej dosyć? [TYLKO U NAS]
Prowadzona przez dwie wiodące sieci wojna jest dla klientów korzystna, bo pozwala im więcej zaoszczędzić/Fot. Shutterstock

Postanowiliśmy dowiedzieć się, jak konsumenci postrzegają toczącą się od miesięcy wojnę cenową dwóch największych sieci detalicznych: Lidla i Biedronki. Czy są zadowoleni z tej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:01