16.02.2022 / 10:27
StoryEditor

Lidl Polska edukuje w kwestii recyklingu. Ponad 400 produktów ma oznaczenia dotyczące segregacji odpadów

Lidl Polska we współpracy z Fundacją WWF Polska prowadzą akcję edukacyjną na temat recyklingu oraz ponownego wykorzystania opakowań. Sieć zamieszcza na opakowaniach specjalne oznaczenia, które pomagają w łatwym oraz efektywnym segregowaniu odpadów. Obecnie już ponad 400 produktów posiada nowe piktogramy dotyczące recyklingu.

Poprawnie przeprowadzona segregacja pozwala na uzyskanie najbardziej pełnowartościowego surowca i jego ponowne wykorzystanie. Jednak by efektywnie rozdzielać odpady, powinniśmy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.08.2025 / 14:59
StoryEditor
Płatności odroczone w Żabce. Sieć testuje rozwiązanie znane z e-commerce [AKTUALIZACJA]
Żabka testusje Żappo – płatności odroczone na 14 dni w testach (fot. Żabka Polska)

Na rynku convenience zachodzą istotne zmiany – sieć Żabka wprowadza nowatorską usługę, która może zrewolucjonizować codzienne zakupy. Klienci zyskują możliwość odroczenia płatności. Jak działa nowa funkcja i jakie może mieć konsekwencje?

Media donoszą, że Żabka rozpoczęła testy usługi odroczonych płatności, nazwanej Żappo. Nowa funkcjonalność umożliwia klientom przesunięcie terminu zapłaty za zakupy o 14 dni. Li...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.08.2025 / 15:49
StoryEditor
Carrefour rozwija ofertę usług dodatkowych w Polsce. Partner jest międzynarodowy
Finestrat, Spain - March 9, 2018Carrefour logo in Finestrat Spain.

Carrefour Polska rozszerza ofertę usług dodatkowych w swoich sklepach. Sieć nawiązała właśnie partnerstwo z firmą kurierską DPD, dzięki któremu klienci zyskali możliwość odbioru i nadawania przesyłek tej firmy przy okazji codziennych zakupów we wszystkich hiper- i supermarketach w Polsce.

Dzięki nawiązaniu współpracy z DPD, klienci mogą teraz odbierać i nadawać przesyłki tego operatora w swoich sklepach Carrefour, przy okazji codziennych zakupów, bez koni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. sierpień 2025 07:42