09.07.2021 / 09:53
StoryEditor

Marcin Domański, Biedronka: Planujemy rozszerzenie oferty produktów wege

Centrum logistyczne sieci Biedronka w Gorzowie Wielkopolskim (mat. prasowe Jeronimo Martins Polska)
Obecnie oferujemy już ponad 30 wariantów produktów oznaczonych ikoną Vegan Friendly lub certyfikatem Fundacji Viva! dla wegetarian i wegan, a do końca tego roku planujemy dalsze rozszerzenie oferty – mówi serwisie wiadomoscihandlowe.pl Marcin Domański, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.

W 2018 r. Biedronka wprowadziła do oferty markę własną goBIO, aktualnie liczącą niemalże 50 artykułów. – Warto podkreślić też, że w nowym układzie sklepów sieci Biedronka - konc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.10.2024 / 12:09
StoryEditor
Dyskonty połknęły kolejny kawałek rynkowego tortu. Ale zyskały też dwa inne kanały sprzedaży detalicznej. Sytuacja w kanale tradycyjnym daje do myślenia [GfK YouGov]

Według najnowszych danych GfK YouGov, polski rynek FMCG urósł w pierwszym półroczu 2024 r. o 8 proc., do kwoty 119 mld zł, w porównaniu z pierwszym półroczem ubiegłego roku, gdy wartość sprzedaży wyniosła 110,1 mld zł. Zmieniła się też struktura sprzedaży – po raz kolejny zyskały dyskonty, ale są również inni wygrani. Warto przyjrzeć się uważnie sytuacji w kanale tradycyjnym.

Dyskonty w górę, hipermarkety w dół

Dyskonty nie przerywają swojego zwycięskiego marszu. W okresie styczeń – czerwiec 2024 r. ich udziały w rynku FMCG wzrosły o 0,7 p.proc....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.10.2024 / 12:47
StoryEditor
Jak zostać dostawcą marki własnej Carrefour? Trzeba przejść kilka etapów
WIADOMOSCIHANDLOWE.PLWIADOMOSCIHANDLOWE.PL
Marki własne Carrefour to produkty, charakteryzujące się dobrym stosunkiem jakości do ceny. Fot. Sebastian Gora

Sieć zdradza, jak przebiega proces wprowadzania do sprzedaży nowych produktów private label. Obecnie Carrefour pod marką własną sprzedaje prawie 4 tys. produktów z kategorii food oraz non-food.

Produkty private label Carrefour oferowane są w kluczowych kategoriach rynkowych – od produktów świeżych, przez produkty drogeryjne i kosmetyczne, chemię domową, ubrania oraz te...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:58