27.05.2022 / 12:44
StoryEditor

Na dachach sklepów z Grupy Eurocash pojawia się coraz więcej paneli fotowoltaicznych. Detaliści płacą mniej za ogrzewanie i prąd

Euro Sklep (Eurocash)
Detaliści współpracujący z Grupą Eurocash chętnie wdrażają w swoich placówkach tzw. zielone technologie. Przede wszystkim są to rozwiązania energooszczędne, na przykład panele fotowoltaiczne. Franczyzobiorcom, którzy kompleksowo podeszli do tematu zrównoważenia zużycia energii udaje się zaoszczędzić za ogrzewanie gazowe budynku o powierzchni 500 mkw. do około 500 zł miesięcznie. 

W sklepach działających pod szyldami Lewiatan i Delikatesy Centrum są też belownice do składowania odpadów i nowoczesne systemy grzewcze z rekuperacją. 

W wielu sklepac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2025 / 16:59
StoryEditor
Program Współdziałania KAS z kolejnym uczestnikiem. H&M w elitarnej grupie podatników
Sklep sieci H&M (fot. Shutterstock)

Jedna z największych sieci odzieżowych działających w Polsce formalizuje nowy model relacji z administracją skarbową. Podpisana umowa potwierdza spełnienie restrykcyjnych wymogów i stawia spółkę w wąskim gronie największych podatników w kraju. Jakie znaczenie ma ten krok dla H&M i dla całego sektora handlu?

H&M podpisała umowę z Krajową Administracją Skarbową w ramach Programu Współdziałania, skierowanego do firm osiągających przychody powyżej 50 mln euro i odgrywających istotną ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2025 / 14:47
StoryEditor
Centra handlowe nad kreską. Czy Polacy wyłączyli tryb oszczędzania?
Obroty w centrach handlowych wzrosły w październiku br. o 4,3 proc. w porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej, podczas gdy odwiedzalność drgnęła tylko nieznacznie, bo o 0,4 proc. (fot. Shutterstock)

Październik był kolejnym miesiącem z rzędu, w którym centra handlowe zanotowały wzrost obrotów i odwiedzalności rok do roku – wynika z najnowszych danych Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH). Jakie branże i typy centrów miały najlepsze wyniki?

Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) opublikowała dane dotyczące wyników centrów handlowych za październik 2025 r. Wskazują one, że w porównaniu z analogicznym miesiącem ubieg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2025 00:16