23.10.2018/11:51

11 nowych lokali w portfolio Sfinks Polska

Spółka Sfinks Polska uruchomiła w 2018 roku 11 restauracji. Nie rezygnuje też z planu ekspansji międzynarodowej.

W 2018 r. Sfinks Polska w ramach grupy uruchomiła 11 lokali, w tym cztery restauracje Sphinx (w Gdańsku w Galerii Bałtyckiej, we Wrocławiu w Galerii Dominikańskiej, na rynku w Bydgoszczy oraz w Galerii Emma w Mińsku Mazowieckim), pięć restauracji Fabryka Pizzy (w Warszawie, Krakowie, Kołobrzegu, Piasecznie i Mińsku Mazowieckim), Chłopskie Jadło na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie oraz restaurację w ramach nowego konceptu Lepione & Pieczone w Łodzi. Jednocześnie w trakcie przygotowania jest restauracja Sphinx w Warszawie, cztery Piwiarnie (w Krakowie, Siedlcach, Zgierzu i Bydgoszczy) oraz dwie restauracje pod szyldem Fabryka Pizzy – w Katowicach i Zgierzu. W ramach realizowanych działań akwizycyjnych do końca 2021 roku Sfinks ma przejąć spółkę, która stworzyła tę markę, wraz z zarządzanymi przez nią 10 restauracjami. Obecnie Sfinks rozwija tę sieć w ramach masterfanczyzy. Do końca tego roku zarząd zdecyduje też, czy skorzysta z umowy licencji i w ramach grupy będą rozwijane marki Meta, Meta Disco i Funky Jim.

- Rozwijamy nasze wiodące marki, uruchamiamy nowe koncepty własne, jak Lepione & Pieczone, ale też realizujemy procesy akwizycyjne. Nabyliśmy sieć ponad sześćdziesięciu Piwiarni od Grupy Żywiec, podpisaliśmy też umowę dotyczącą zakupu i rozwoju sieci Fabryka Pizzy, w ramach której otworzyliśmy siedem restauracji – mówi prezes Cacek. Nie wyklucza kolejnych akwizycji. – Jest to obok wzrostu organicznego drugi kierunek rozwoju naszej grupy. W dalszym ciągu aktualny jest również plan ekspansji międzynarodowej – mówi Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.