Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

21.12.2016 / 09:25
StoryEditor

500+ napędzi świąteczną sprzedaż droższych alkoholi

Najpopularniejsze alkohole w Polsce to wódka, piwo i wino, ale Polacy coraz częściej kupują alkohole smakowe: whisky czy wódki kolorowe (fot. materiały własne)
Z analizy instytutu badawczego ABR SESTA wynika, że w gazetkach alkoholowych prym wiodą wódki. Mniej reklamuje się piwa i wina. Według ekspertów, tę strategię narzucają sprzedawcom firmy produkujące trunki. Mogą one chcieć wykorzystać to, że Polacy mają więcej pieniędzy, dzięki programowi rządowemu i podwyżkom pensji.

Jak zauważa Maria Andrzej Faliński, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, rynek mocnych trunków kurczy się systematycznie. Tak zwane twarde alkohole tr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2025 / 17:22
StoryEditor
Oto i on - Rossmann otworzył swój dwutysięczny sklep w Polsce. “Przytulna łazienka zamiast hali sprzedaży” [GALERIA]
Rossmann nr 2000 w Łodzi (fot. Marzena Szulc)
Rossmann nr 2000 w Łodzi (fot. Marzena Szulc)fot. Marzena Szulc
Rossmann nr 2000 w Łodzi (fot. Marzena Szulc)
Rossmann nr 2000 w Łodzi (fot. Marzena Szulc)fot. Marzena Szulc
Rossmann nr 2000 w Łodzi (fot. Marzena Szulc)
Rossmann nr 2000 w Łodzi (fot. Marzena Szulc)fot. Marzena Szulc
Rossmann nr 2000 w Łodzi (fot. Marzena Szulc)
Rossmann nr 2000 w Łodzi (fot. Marzena Szulc)fot. Marzena Szulc
Rossmann nr 2000 w Łodzi (fot. Marzena Szulc)
Rossmann nr 2000 w Łodzi (fot. Marzena Szulc)
Rossmann nr 2000 w Łodzi (fot. Marzena Szulc)
Rossmann nr 2000 w Łodzi (fot. Marzena Szulc)

Lider polskiego rynku drogeryjnego sięga po kolejny kamień milowy. Tym razem uruchomił w Łodzi drogerię numer dwa tysiące. To sklep w zupełnie nowym formacie.

Przedstawiciele detalisty podkreślają, że zależało nam na tym, aby zbudować drogerię, w której doświadczenie zakupowe klienta wyraźnie różni się od tego znanego z innych miejsc....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.10.2025 / 10:07
StoryEditor
Sieć Netto dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego. Jakie cele ma ta organizacja?
Sieć Netto przystępuje do Polskiego Paktu Plastikowego (mat. prasowe)

Podczas konferencji "Opakowania 2030. Legislacja, nowe rozwiązania, partnerstwo"
w Warszawie, ogłoszono nowych członków Polskiego Paktu Plastikowego (PPP). W gronie organizacji, które przystąpiły do tej międzysektorowej inicjatywy, znalazła się sieć handlowa Netto. To kolejny krok w realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju i wyraz gotowości do wspólnego działania na rzecz zmian w branży opakowaniowej.

Korzyści członkostwa w Polskim Pakcie Plastikowym

Członkostwo w PPP gwarantuje Netto dostęp do wiedzy, narzędzi i międzynarodowych praktyk, pozwalających skuteczniej ograni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2025 07:51