27.03.2018/16:17

54 proc. Polaków jada na mieście. Sieć Makarun Spaghetti and Salad chce to wykorzystać

Producenci i sprzedawcy prześcigają się w pomysłach jak ulepszyć dania, bez używania polepszaczy. Fast food ma być tani, szybki i... zdrowy. Ponad połowa Polaków "stołuje" się na mieście. Sieć Makarun Spaghetti and Salad rozwijająca swoją działalność w Polsce zachęca swoją ofertą zdrowych dań "take away"
 

Według badań statystycznych GfK Polonia aż 54 proc. Polaków decyduje się na jedzenie poza domem.
Dania typu fast food kojarzą nam się z czymś bezwartościowym, pozbawionym walorów odżywczych. Coraz więcej ludzi żyje w biegu, nie mogąc pozwolić sobie na codzienne przyrządzanie posiłków.

- Konkurencja na rynku jest bardzo duża, ktoś kto serwuje złe jedzenie po prostu się na nim nie utrzyma. Ktoś, kto nie inwestuje w jakość,  nie rozwija się i nie zdobywa nowych klientów - mówi Iga Tymczyszyn, kierownik ds. franczyzy w Makarun Spaghetti and Salad, największej sieci spaghetterii w Polsce.

Franczyzowa sieć Makaruna, tylko w pierwszym kwartale tego roku powiększyła się o kolejnych pięć lokali i w sumie liczy 25 punktów. Możliwość zobaczenia przyrządzania dań na żywo daje konsumentowi większą świadomość i buduje zaufanie.

Wychodząc na przeciw popularnym sieciom fast food serwującym niezdrowe jedzenie, oferują potrawy z wysokiej jakości produktów, oryginalnych przypraw, czy chudego mięsa. Wyróżniając się sezonowością menu w przeciwieństwie do stałych pozycji menu konkurencji. - To nie prawda, że każdy fast food jest niezdrowy - podważa stereotyp Remigiusz Filarski, dietetyk z Centrum Dietetyki Stosowanej w Białymstoku. Zdrowym jedzeniem nie musimy określać tylko tego, które sami przygotujemy.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.