12.05.2020/14:29

A jednak! Lidl pozwoli na rezerwację przez internet produktów spożywczych

Wiemy już nieco więcej na temat szykowanej przez sieć Lidl usługi rezerwowania produktów przez internet, z możliwością odebrania ich w jednym ze stacjonarnych sklepów sieci.

Okazuje się, że usługa będzie dotyczyć produktów spożywczych. Potwierdza to w komentarzu przesłanym redakcji wiadomoscihandlowe.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications Lidl Polska. Tym samym usługa działać będzie analogicznie, jak rezerwowanie i odbiór produktów z Winnicy Lidla (internetowej platformy z alkoholami rozwijanej przez sieć od kilku lat).

- Zdecydowaliśmy się zaoferować klientom wybranych sklepów Lidl usługę rezerwacji, dzięki której klienci mają możliwość zarezerwowania produktów spożywczych na stronie rezerwuj.lidl.pl, a następnie odebrania i zrealizowania płatności w naszym sklepie stacjonarnym - potwierdza Aleksandra Robaszkiewicz.

I dodaje: - Obecnie znajdujemy się w fazie rozwoju nowej platformy wraz z klientami jednego sklepu Lidl Polska. Dalsze skalowanie usługi uzależnione jest od poziomu zaawansowania wypracowanej ostatecznie usługi rezerwacji oraz aktualnych uwarunkowań spowodowanych COVID-19.

Biuro prasowe Lidla nie zdradza, w którym z około 720 placówek handlowych sieci działających w Polsce odbywa się pilotaż.

Jak informowaliśmy w poniedziałek, Lidl zamierza w niedalekiej przyszłości oficjalnie wprowadzić nową usługę rezerwowania produktów. 24 maja wejdzie w życie zmieniony regulamin usługi "Moje Konto Lidl", który to umożliwi. Najważniejsza zmiana w regulaminie dotyczy bowiem właśnie rozszerzenia funkcjonalności tego konta o omawianą, nową usługę rezerwacji produktów.

Biuro prasowe Lidla łączy temat nowej usługi z kwestią koronawirusa. Usługa rezerwowania produktów przez internet ma być dedykowana właśnie osobom, które "ze względu na ochronę swojego zdrowia chcą spędzać jak najmniej czasu podczas zakupów w sklepie".

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • D(i)no 13.05.2020

    czyli wkrótce osoba z prowincji lub ze wsi będzie mogła sobie poszperać w domowym zaciszu prowincjonalnego lub wiejskiego domu w asortymencie wielkomiejskiego Lidla i z oddali złożyć zamówienie na duży koszyk fajnych produktów i wysłać kogoś z rodziny po ich odbiór w dogodnym momencie. Trochę to potrwa ale zapowiadają się ciekawe czasy dla branży i nowy lvl walki o portfel zamożnego klienta.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.