A jednak! Lidl pozwoli na rezerwację przez internet produktów spożywczych
Wiemy już nieco więcej na temat szykowanej przez sieć Lidl usługi rezerwowania produktów przez internet, z możliwością odebrania ich w jednym ze stacjonarnych sklepów sieci.
Okazuje się, że usługa będzie dotyczyć produktów spożywczych. Potwierdza to w komentarzu przesłanym redakcji wiadomoscihandlowe.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications Lidl Polska. Tym samym usługa działać będzie analogicznie, jak rezerwowanie i odbiór produktów z Winnicy Lidla (internetowej platformy z alkoholami rozwijanej przez sieć od kilku lat).
- Zdecydowaliśmy się zaoferować klientom wybranych sklepów Lidl usługę rezerwacji, dzięki której klienci mają możliwość zarezerwowania produktów spożywczych na stronie rezerwuj.lidl.pl, a następnie odebrania i zrealizowania płatności w naszym sklepie stacjonarnym - potwierdza Aleksandra Robaszkiewicz.
I dodaje: - Obecnie znajdujemy się w fazie rozwoju nowej platformy wraz z klientami jednego sklepu Lidl Polska. Dalsze skalowanie usługi uzależnione jest od poziomu zaawansowania wypracowanej ostatecznie usługi rezerwacji oraz aktualnych uwarunkowań spowodowanych COVID-19.
Biuro prasowe Lidla nie zdradza, w którym z około 720 placówek handlowych sieci działających w Polsce odbywa się pilotaż.
Jak informowaliśmy w poniedziałek, Lidl zamierza w niedalekiej przyszłości oficjalnie wprowadzić nową usługę rezerwowania produktów. 24 maja wejdzie w życie zmieniony regulamin usługi "Moje Konto Lidl", który to umożliwi. Najważniejsza zmiana w regulaminie dotyczy bowiem właśnie rozszerzenia funkcjonalności tego konta o omawianą, nową usługę rezerwacji produktów.
Biuro prasowe Lidla łączy temat nowej usługi z kwestią koronawirusa. Usługa rezerwowania produktów przez internet ma być dedykowana właśnie osobom, które "ze względu na ochronę swojego zdrowia chcą spędzać jak najmniej czasu podczas zakupów w sklepie".
1 komentarz
-
13.05.2020
czyli wkrótce osoba z prowincji lub ze wsi będzie mogła sobie poszperać w domowym zaciszu prowincjonalnego lub wiejskiego domu w asortymencie wielkomiejskiego Lidla i z oddali złożyć zamówienie na duży koszyk fajnych produktów i wysłać kogoś z rodziny po ich odbiór w dogodnym momencie. Trochę to potrwa ale zapowiadają się ciekawe czasy dla branży i nowy lvl walki o portfel zamożnego klienta.
8