03.04.2022/14:30

Tisze jediesz, dalsze budiesz. Adam Łaszyn, CEO Alert Media o kryzysie wizerunkowym marek wywołanym wojną na Ukrainie i tym czy można sobie z nim poradzić

Zdaniem Adama Łaszyna, CEO Alert Media Communications, ekspert zajmującego się m.in. kryzysami wizerunkowymi, obecna sytuacja związana z bojkotem pozostających w Rosji firm będzie potężnym wyzwaniem dla zarządów firm. - Nie ma bowiem znaczenia, czy to spółka opierająca się na kwalifikacjach intelektualnych jak Apple, KPMG lub Disney, czy produkcyjnych i operacyjnych jak operatorzy fabryk, FMCG czy sieci handlowe. Coraz mniej chętnie pracuje się dla firm z problemami. Zajmując się kryzysami, obserwujemy, jak od dwóch lat, gdy wybuchł globalny kryzys pandemiczny to zjawisko coraz szybciej narasta - wskazuje Adam Łaszyn w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także