Adam Manikowski, Tesco Polska: Wojna cenowo-promocyjna na polskim rynku powoli wygasa
Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Tesco Polska zapowiada w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl, że chce o wiele bardziej racjonalnie wykorzystywać w swojej strategii narzędzie promocyjnej. Firma chce się skupić się na utrzymaniu stałego, konkurencyjnego poziomu swoich cen, rozwoju asortymentu i budowie lojalności klientów. - Mało kto walczy o lojalność klienta – głównie detaliści starają się przyciągnąć go do siebie właśnie niską ceną. Sieci to robią, bo widzą, iż takie działania przynoszą krótkoterminowe efekty. Ale na pewno nie będzie to trwało w nieskończoność. Jest pewien poziom rentowności, którego po prostu nie da się bardziej obniżyć – uważa Adam Manikowski.
Pozostało jeszcze 84% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
12.01.2017
wojna cenowo-promocyjna wygasa? Może z perspektywy Tesco, które coraz bardziej traci na znaczeniu w Polsce ze swoimi cenami wziętymi z kosmosu. W normalnych sklepach ta wojna trwa nadal z korzyścią dla klienta.
11