23.11.2021/16:08

Adam Manikowski, Żabka Polska: W kanale convenience najważniejsze jest doświadczenie zakupowe. I technologia [WEBINAR WH]

- W czasie pandemii klienci mają jeszcze mniej czasu na zakupy. W kanale convenience mówimy, że czas stał się nowa walutą. Klienci oczekują, że zakupy zrobią szybko i w bezpiecznym otoczeniu. Przeciętne zakupy – a Żabka oferuje o wiele więcej usług, jak odbieranie paczek, jedzenie i picie na wynos, opłacanie rachunków itp. – trwają do 100 sekund – mówił podczas debaty „Przyszłość sklepów convenience - bliżej klienta i jego potrzeb” Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska. Przekonywał także, że nie byłoby Żabki bez technologii.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.