13.12.2017 / 11:27
StoryEditor

Adam Ringer, współzałożyciel Green Caffè Nero: najdroższe są puste krzesła

Adam Ringer: Lokale Green Cafè Nero zaczynają na siebie zarabiać średnio po pierwszym tygodniu działalności (Fot. materiały prasowe)
Wejście Starbucksa i przejęcie Coffeeheaven przez Costa Coffee pośrednio doprowadziły do naszej fuzji z Caffè Nero w 2012 roku. Bo ja się bardzo przestraszyłem, że tak mocni zawodnicy wchodzą na nasze podwórko. Dziś po sąsiedzku otwieramy lokale - mówi Adam Ringer, współzałożyciel Green Caffè Nero w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.

Pierwsze Green Coffee uruchamiał Pan ze wspólnikami w 2003 roku. Inne pierwsze sieciowe kawiarnie, jak Coffeeheaven czy W Biegu Café, zbankrutowały lub zostały wchłonięte przez ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2025 / 13:51
StoryEditor
Dyskonty zdobywają Polskę jak żaden inny format handlu. Co stoi za ich fenomenem?
Osoby w wieku 18-25 lat zdecydowanie najczęściej robią codzienne zakupy w dyskontach

Z najnowszego raportu Havas Commerce wyłania się obraz konsumenta, który coraz uważniej kontroluje wydatki, ale nie chce rezygnować z jakości. Polacy korzystają z dyskontów częściej niż mieszkańcy innych krajów, jednak nie traktują ich jako ostateczność. Co sprawia, że wizyta w dyskoncie stała się świadomym wyborem, a nie efektem presji cenowej?

Raport "Kultura Dyskontowa", zrealizowany przez CSA dla Havas Media Network, pokazuje, że aż 98 proc. Polaków robi zakupy w dyskontach – to najwyższy wynik spośród badanych pańs...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.12.2025 / 19:22
StoryEditor
Kupujemy czołgi, to kupmy Carrefoura! Minister rolnictwa chce spotkać się z prezesem Carrefour Polska
Minister rolnictwa Stefan Krajewski zapowiedział, że chce, aby Krajowa Grupa Spożywcza przejęła sklepy Carrefour Polska

Minister rolnictwa Stefan Krajewski zapowiedział, że chce, aby Krajowa Grupa Spożywcza przejęła sklepy Carrefour Polska. Twierdzi, że budowa państwowej sieci handlowej to inwestycja w bezpieczeństwo żywnościowe i wsparcie dla rolników. Zapowiada rozmowę z premierem Donaldem Tuskiem oraz spotkanie z prezesem Carrefour Polska (Tomaszem Waligórskim - red.).

Minister rolnictwa: bezpieczeństwo żywnościowe jak obronność państwa

W rozmowie z RMF FM Stefan Krajewski przekonywał, że państwo powinno inwestować nie tylko w czołgi i ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. grudzień 2025 12:43