Aldi Nord otwiera w Warszawie supermarket dyskontowy – zobacz galerię zdjęć
Niemiecka sieć dyskontowa Aldi Nord otworzyła w Warszawie swój drugi sklep. Koncept handlowy nowej placówki Aldiego jest znacznie bliżej supermarketu, niż hard dyskontu, który pamiętamy sprzed kilku lat.
Nowy sklep sieci Aldi, to doskonały przykład tego jak w ciągu ostatnich lat zmieniły się sklepy dyskontowe, podobną ewolucję przechodzą także sklepy Lidl, Biedronka, czy Netto.
Warszawska placówka niemieckiego dyskontera oferuje ok. 1500 produktów. W asortymencie nadal przeważa marka własna, ale systematycznie rośnie się udział towarów markowych, nie tylko największych producentów, ale także mniejszych, lokalnych firm. W sklepie mamy więcej regałów, przeszklonych szaf chłodniczych i bonet, w których eksponowane są produkty świeże i mrożonki. Zaś - charakterystyczne dla dyskontów - ekspozycje oparte na paletach są wykorzystywane głównie w przypadku towarów masowych (napoje, cukier, itp.). Większość produktów eksponowanych jest na półkach, część sklepu zajmują kosze na artykuły przemysłowe i akcje sezonowe.
W sklepie zwraca uwagę atrakcyjnie zaaranżowany dział z warzywami i owocami, zintegrowany z działami oferującymi inne produkty świeże, w tym warzywa wymagające przechowywania w obniżonych temperaturach. Przeszklone, zamknięte szafy ze świeżym mięsem i regały z produktami chłodzonymi (wędliny, przetwory mleczarskie) dopełniają koncept.
Bardzo atrakcyjnie wygląda ekspozycja win (podobny koncept można znaleźć w innych sklepach sieci), a także dział piekarniczy. Podsumowując nowa placówka sieci Aldi wygląda nowocześnie z zewnątrz i wewnątrz. Firma nie ustępuje pod tym względem konkurencji.
Sieć Aldi Nord zarządza w Polsce siecią ok. 120 sklepów dyskontowych, zlokalizowanych głównie na zachodzie i południu kraju. Niemiecki operator systematycznie zwiększa liczbę sklepów w centrum Polski.
Kliknij i przeczytaj także:
Aldi Nord idzie w Polsce do przodu!
Aldi inwestuje w Polsce w ofertę produktów świeżych
13