27.07.2018/14:13

Aldi rozwija sklep internetowy z alkoholem i przemysłówką

Brytyjski oddział sieci Aldi wprowadził do oferty sklepu internetowego produkty spirytusowe głównie marki własnej. Operator oferuje dowóz do domu zamówionych produktów.

W ofercie sklepu internetowego sieci Aldi na Wyspach jest 39 linii produktowych, z czego 17 to gin. Pozostałe produkty to m.in. likiery, whiskey, rum i brandy.

Minimalny poziom zamówienia to sześć butelek. Dotychczas w ofercie dostępne były wina, teraz klienci mogą wybierać z bardziej różnorodnej oferty, zamawiając mieszaną ofertę wina i alkoholi mocnych. W ofercie działającego już od ponad dwóch lat e-sklepu Aldie’go dostępne są także produkty przemysłowe.

Aldi idzie drogą swojego konkurenta, czyli sieci Lidl, która już od pewnego czasu oferuje sprzedaż alkoholu on-line (wina, czy wyrobów spirytusowych). W Polsce działa projekt winnicalidla.pl, który działa na zasadzie rezerwacji produktów, które można następnie odebrać w wybranym sklepie.

Źródło: IGD / wiadomoscihandlowe.pl

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.