Aldi twierdzi, że ma uczciwe promocje. Agnieszka Barańska: W naszych sklepach nie ma gwiazdek i zasad pisanych drobnym druczkiem
Sieć dyskontów Aldi ruszyła na polskim rynku z nową kampanią, która ma udowodnić klientom, że oferuje „możliwie najniższą cenę promocyjna już przy zakupie pierwszej sztuki dowolnego produktu spożywczego”. Operator chce udowodnić, że propozycje innych sieci, które zakładają tańszy jest dopiero drugi (z grupy) z kupowanych produktów.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
1 komentarz
-
11.05.2022
Kas samoobsługowych też w aldi nie ma... W Lidlu są, w Biedronkach też stawiają. 😁
13