24.04.2020/17:01

Aldi wprowadza zaawansowany system liczenia klientów w sklepie

Dyskontowa sieć Aldi wprowadza system monitorowania ruchu klientów w większości swoich sklepów w Niemczech. Kamery wysokiej rozdzielczości, oprogramowanie analityczne oraz ekrany z funkcją sygnalizacji świetlnej dla klientów mają zastąpić pracowników ochrony i pomóc w przestrzeganiu zasad dotyczących liczby osób przebywających jednorazowo na sali sprzedaży i odległości między nimi, wprowadzonych w związku z epidemią koronawirusa. Pozwoli to zaoszczędzić wiele milionów euro.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Johnny 26.04.2020

    Systemy liczenia klientów, wykrywające płeć, twarz, to czy powróciliśmy do sklepu i po jakim czasie są przecież zainstalowane w sklepach różnych marek...

  • Cwaniaczek 24.04.2020

    Co to znaczy nikt? Bzdura...

  • DrHouse 24.04.2020

    A u nas trwa odrabianie spadków. Nikt nie liczy klientów, nikt nie prosi o korzystanie z dezynfekcji lub rękawiczek.Zysk ponad wszystko!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.