24.04.2019 / 15:37
StoryEditor

Aldi zatrudnia na Śląsku lokalnego celebrytę do promocji oferty kulinarnej

Rdmigiusz Rączka będzie gotował dla sieci Aldi w Polsce (Aldi Nord)
Sieć Aldi postanowiła wesprzeć sprzedaż produktów grillowych wykorzystując do tego doskonale rozpoznawalnego na śląsku miłośnika śląskiej kuchni i tradycji Remigiusza Rączkę. To interesujący koncept promocyjny, który ma napędzić sprzedaż sklepów w regionie, gdzie sieć ma najwięcej sklepów.

Inauguracja cyklu spotkań z Remigiuszem Rączką, prowadzącym programu „Rączka gotuje” na kanale TVP3 Katowice i odbędzie się już w najbliższą sobotę, 27 kwietnia w sklepie Aldi w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.11.2025 / 09:15
StoryEditor
Handel w Polsce rośnie. Jaka jest jego kondycja w końcówce 2025 roku?
Handel w Polsce rośnie. Jaka jest jego kondycja w końcówce 2025 roku? (fot. Shutterstock)

W IV kwartale 2025 r. sektor handlowy odnotował wyraźną poprawę nastrojów, co potwierdzają najnowsze dane IRG SGH. Wzrost wskaźnika koniunktury sygnalizuje, że firmy oceniają swoją sytuację lepiej niż rok wcześniej. Jednocześnie przedsiębiorcy wskazują na czynniki, które wciąż stanowią dla nich wyzwanie. Co dokładnie zmieniło się w handlu i jak branża patrzy na nadchodzące miesiące?

Wartość wskaźnika koniunktury IRG SGH (IRGTRD) zwiększyła się w ciągu kwartału o 2,1 pkt., osiągając poziom 2,1 pkt. To wynik wyraźnie lepszy nie tylko od tego zanotowanego rok ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2025 / 10:58
StoryEditor
W Polsce otwarto... kosmiczną kawiarnię. Personel w kombinezonach astronautów
Space Cafe w warszawskim centrum handlowym Blue City (fot. mat. prasowe)

W warszawskim centrum handlowym Blue City rozpoczęła działalność Space Café, kawiarnia zlokalizowana w strefie gastronomicznej, w bezpośrednim sąsiedztwie wystawy Kosmopark. Lokal powstał w celu uzupełnienia doświadczeń edukacyjno-rozrywkowych oferowanych przez ekspozycję, tworząc przestrzeń gastronomiczną dedykowaną rodzinom i odwiedzającym centrum.

Space Café pełnić ma funkcję komplementarną wobec Kosmoparku, łącząc ofertę gastronomiczną z doświadczeniem edukacyjnym i rozrywkowym.

Nowa, inspirowana kosmosem kaw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. grudzień 2025 14:16