10.03.2023/09:54

Aleksandra Borycka, szefowa marketplace'u Amazon.pl: Dopiero budujemy biznes w Polsce

- Jesteśmy w Polsce w korzystnej sytuacji, ponieważ jako globalny gracz mamy w ofercie produkty, które są wszędzie dostępne. Pracujemy zatem głównie nad dalszym poszerzaniem lokalnego, polskiego asortymentu - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Aleksandra Borycka, szefowa marketplace'u Amazon.pl.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Nickt 15.03.2023

    Ciężko to przyznać, ale faktycznie - co by nie mówić o Allegro to tam z reklamacjami nie ma problemu. Sprzedawcy nie są w stanie cwaniaczyć bo w przypadku otwarcia kilku sporów z klientami konto jest automatycznie blokowane, oferty zdejmowane i po sprzedaży. Amazon to raj dla kombinatorów niestety.

    A ten dysk to pewnie podróbka albo ze zwrotu. To samo na Aliexpressie - same problemy. Ja kupiłem raz mikroskop za 400zł i dotarł niekompletny, bez cennych akcesoriów. Na zwrot kasy czekałem aż 43 dni, w tym czasie sprzedawca wypiął się kompletnie klejąc głupa, że towar nie dotarł do magazynu zwrotowego choć podsyłałem zdjęcia nadania, link do trackingu, a nawet zdjęcia z magazynu bo dostałem je od kogoś stamtąd. Nic nie pomagało. Potem była interwencja portalu, który stwierdził, że należy mi się... $0 odszkodowania bo tak i już. Nie miałem ani towaru ani kasy! Wyobrażacie sobie? Walka z jakimiś botami na czatach i mailach i w końcu bingo - udało się przebić do kogoś wyżej kto wreszcie uznał reklamację i bezwarunkowo zwrócił kasę. Niestety soczysty negatyw został w ciągu 3 dni usunięty z konta sprzedawcy. I konia z rzędem jeśli komuś uda się odzyskać kasę za pierwszym razem lub w ogóle. Także omijać te szemrane portale, jak coś nie ma krajowego sprzedawcy to naprawdę uważajcie.

  • Sylwia 11.03.2023

    Amazon to niepoważna firma w Polsce. Kupiłem u nich chińskie badziewie - dysk SSD do backupów i okazało się, że to złom. Amazon nie poczuwał się do żadnej odpowiedzialności. Allegro jest o niebo lepsze.

  • Nickt 11.03.2023

    I będziecie go tak budować jak polski rząd atomówkę - kolejne 30 lat.

  • klient 10.03.2023

    Chciałbym kupić produkty, które są na Amazon.de albo Amazon.fr, ale oczywiście polski Amazon.pl ich nie ma, tak więc nie w każdym Amazonie jest to samo :(

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także