10.10.2016/10:47

Alibaba zrobi ekspresową rewolucję na polskim rynku e-commerce

Chiński Aliexpress, jeden z największych sklepów internetowych ma wejść na Polski rynek już w przyszłym roku. Obecnie jego popularność można porównać do Groupona, który już teraz prowadzi aktywne działania marketingowe. Specjalizuje się w telefonach, zegarkach i odzieży. Jak twierdzą eksperci IRCenter niebawem istotnie wpłynie na kształt rynku promocji e-commerce, będzie istotnym reklamodawcą i wprowadzi do kalendarza marketingowego Dzień Singla.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Natty 07.03.2018

    Aliexpress zjada coraz większą część rynku e-commerce w Polsce. Jednak wybór produktów dla wielu jest zbyt duży... fajnie, że są strony takie jak (treść niezgodna z regulaminem została usunięta) które wybierają tylko najlepsze produkty.

  • asdfgh 11.10.2016

    opublikowali Państwo artykuł, który jest merytorycznie bardzo kiepski. Groupon już od ponad tygodnia nie posiada w swojej ofercie produktów. Proszę sobie sprawdzić.
    Po drugie jakie Zakupy24? Chyba Przelewy24.

    dalej nie czytałem bo się nie dało....

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.