02.03.2021 / 10:06
StoryEditor

Allegro, AliExpress, Amazon,... Armagedon? Jak start platformy Amazon.pl wpłynie na polski rynek e-commerce?

2 marca Allegro zyskało silnego konkurenta. Po latach spekulacji serwis Amazon oficjalnie zadebiutował z polską wersją platformy. Gigant internetowy przez ponad miesiąc przed startem Amazon.pl rejestrował nowych sprzedawców. Zastanówmy się, jak pojawienie się nowego gracza zmieni polski rynek e-commerce? Bo to, że go zmieni jest pewne.

Rynek e-commerce nigdy nie był spokojny, ale jeśli zastanowimy się, co może się na nim wydarzyć w ciągu kilku najbliższych lat, dojdziemy do wniosku, że czeka nas prawdziwa burz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 23:48