11.01.2022/13:00

Allegro najczęściej używaną aplikacją mobilną w grudniu. Z listy znika Lidl Plus

W grudniu 2021 roku z internetu korzystało 29,7 mln osób, a średnia dzienna wyniosła 24,9 mln. Z listy 20. najczęściej używanych aplikacji mobilnych wypadł Lidl Plus, a Żappka powędrowała na ostatnie miejsce – wynika z badania Mediapanel prowadzonego cyklicznie przez Gemius i PBI.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Nickt 15.01.2022

    Ale oni nie zajmują się handlem bananami. A jak ktoś nie umie flashować telefonu to może w ogóle nie powinien go mieć?

  • Pegasus 12.01.2022

    @ Klient Lidla
    Są tacy co wiedzą o Tobie sporo więcej niż Lidl, ale ich aplikacji nie da się wykasować. Podobno trochę pomaga wyłaczanie i właczanie telefonu

  • Nickt 12.01.2022

    Wcale nie jestem zdziwiony upadkiem apki Lidla. Od czasu słynnej afery z uniemożliwieniem korzystania z niej użytkownikom starszych telefonów już nigdy do niej nie wróciłem i nie wrócę.

  • klient Lidla 11.01.2022

    Zainstalowalem i skasowalem z telefonu aplikacje Lidla. Wymaga podawania zbyt wielu danych osobowych. Po co im tyle rzeczy o mnie?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także