22.07.2020/21:19

Allegro liderem wśród platform e-commerce

Allegro jest zdecydowanym liderem w kategorii e-commerce. Platforma notuje ponad dwa razy więcej odsłon niż dalsze dziewięć witryn łącznie. W czerwcu duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły serwisy sieci sklepów Media Expert i RTV Euro AGD, natomiast znaczące spadki zanotowały apteka internetowa Doz.pl i Empik.com - czytamy na wirtualnemedia.pl.

Przeglądarkową wersją Allegro w czerwcu br. odwiedziło 17,58 mln internautów (co dało 64,6 proc. zasięgu), wykonując 1,42 mld odsłon, każdy średnio 80,6 - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl. Allegro jest zdecydowanym liderem we wszystkich tych statystykach. Największą przewagę nad konkurentami ma pod względem odsłon.

Porównywarkę Ceneo.pl, mająca tych samych właścicieli co Allegro, odwiedziło 10,94 mln internautów, generując 104,22 mln odsłon, a chiński Aliexpress.com przy 5,87 mln polskich użytkowników zanotował 119,72 mln odsłon. Po prawie 100 mln odsłon miały serwisy dwóch sieci sklepów z elektroniką. Na Mediaexpert.pl 8,74 mln internautów wykonało 95,89 mln odsłon, a na Euro.com.pl 7,35 mln użytkowników wygenerowało 96,89 mln odsłon - podaje wirtualnemedia.pl. 

W zestawieniu są też dwa serwisy sieci sklepów budowlano-wnętrzarskich. Castorama.pl zanotowała 3,9 mln użytkowników i 48 mln odsłon, a Leroymerlin.pl - 3,22 mln odwiedzających i 32,3 mln odsłon. Empik.com miał 4,4 mln użytkowników i 79,49 mln odsłon, w e-sklepie odzieżowych Zalando.pl 3,55 mln internautów wykonało 38,92 mln odsłon, a apteka internetowa Doz.pl zanotowała 3,48 mln odwiedzających i 25,98 mln odsłon.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Ila 10.08.2020

    mi się zdaża regularnie szukać czegoś na stronie media expertu

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także