17.04.2020/21:58

Alpay Güner, CEO MediaMarktSaturn Polska: To czas trudnych decyzji i ogromnego wysiłku

- Sieć MediaMarkt, podobnie jak inni detaliści non-food, działający stacjonarnie głównie w galeriach i centrach handlowych, przechodzi w czasach pandemii dramatycznie trudne chwile. Jednak nawet najtrudniejsze czasy przynoszą nie tylko problemy, ale też szanse. O funkcjonowaniu polskiego oddziału sieci MediaMarkt w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl opowiada Alpay Güner, CEO MediaMarktSaturn Polska.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Nick Fick 20.04.2020

    Przecież oni byli już żywym trupem, zanim wyszedł COVID. Ujemna płynność, skrócone gwarancje, marketing jakby był robiony przez konkurencję albo dywersantów...
    Wirus tylko dopełni tego, co i tak miało nastać za pół roku, rok.
    I tylko ludzi szkoda, że przez takich amatorów u steru, stracą job.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.