18.11.2016/12:00

Amadeusz Gaweł, Tesco Polska: Będziemy rozwijać program Clubcard

Jak pokazują badania ARC Rynek i Opinia, Tesco Clubcard cieszy się dużą popularnością wśród Polaków. - Obecnie w portfelach naszych rodaków znajduje się ponad 7 mln kart Clubcard - mówi Amadeusz Gaweł, kierownik ds. marki i rozwiązań cyfrowych Clubcard. Tesco zapowiada dalszy rozwój swojego programu lojalnościowego.

Jak podkreśla przedstawiciel sieci "klienci Tesco doceniają zniżki i specjalne okazje, jakie daje uczestnictwo w programie." - Poza bonami za zebrane punkty, posiadacze kart mogą liczyć na kupony zniżkowe i specjalne promocje. Przykładowo, w tym roku akcja Black Friday będzie zorganizowana wyłącznie dla uczestników naszego programu - wylicza Amadeusz Gaweł.

Tesco zapowiada, że chce rozwijać swój program lojalnościowy.  - Chcemy aby klienci korzystający z Clubcard mieli dostęp do nowoczesnych rozwiązań, dlatego w ostatnim czasie zaproponowaliśmy im między innymi zbieranie punktów Clubcard w grze Moje Małe Tesco. Jest to jeden z elementów grywalizacji i większej strategii dotyczącej naszej obecności w cyfrowym świecie. Właśnie ten obszar chcemy w najbliższym czasie rozwijać. Już wkrótce członkowie programu będą mieli więcej korzyści dostępnych od razu – tu i teraz, co jest bezpośrednią odpowiedzią na potrzeby rynku - tłumaczy kierownik ds. marki i rozwiązań cyfrowych Clubcard.

Sieć Tesco zarządza w Polsce siecią ok. 430 hiper i supermarketów.

Kliknij i przeczytaj także:

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.