19.11.2021/17:35

Amazon.pl gra ostro na Black Week. Polski serwis giganta e-commerce zapowiada "tysiące okazji i zniżki do 50 proc.”

Uruchomiony w I kw. br. polski serwis Amazona chce wykorzystać rozpoczynający się przedświąteczny sezon wyprzedaży do ściągnięcia do siebie jak największej liczby klientów i zachęcić do korzystania z usługi Amazon Prime. Firma ogłosiła, że na rozpoczynający się właśnie Black Week zaoferuje polskim klientom „tysiące okazji i zniżek”. Przez cały okres świąteczny klienci Amazon Prime mogą liczyć na darmową i szybką dostawę milionów produktów.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także