19.10.2016/10:15

Amazon spolonizował sklep

Polskojęzyczni klienci Amazon mogą od teraz wygodniej robić zakupy na stronie Amazon.de, wybierając rodzimy język w trakcie korzystania z serwisu.

Od dzisiaj wszyscy klienci robiący zakupy w serwisie Amazon.de mogą korzystać z polskiego menu, przeglądać miliony nazw produktów w języku polskim i kontaktować się z polskojęzycznym działem obsługi klienta przez e-mail lub telefon.
Klienci mogą korzystać także z opcji dostawy w ciągu 1–2 dni roboczych, co ma zwiększyć komfort dokonywania zakupów. Ponadto wartość zamówienia, które upoważnia do darmowej dostawy, została obniżona z 49 na 39 euro. 

W języku polskim dostępne są obecnie następujące funkcje: elementy nawigacji serwisu, miliony nazw produktów, których liczba sukcesywnie rośnie, obsługa klienta drogą mailową oraz przez telefon, zakładka „Moje konto” oraz wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia i wysyłki zamówienia.

Aby korzystać z tych funkcji w języku polskim, wystarczy kliknąć ikonę globusa znajdującą się na pasku nawigacji na górze strony i wybrać opcję „Polski”.

Amazon to największy sklep internetowy na świecie.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Patriota, Akowiec i Katolik i jeszcze Wyklęty 20.10.2016

    A nie powinien PIS zrepolonizować ?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.