18.01.2020/13:21

Amazon tworzy własny reality show z gwiazdami Project Runway i otwiera modowy sklep

Amazon Prime Video przygotowuje reality show modowy „Making the Cut” . Premiera odbędzie się 27 marca. Gospodarzami i współproducentami będą byli prowadzący „Project Runway” - Heidi Klum i Tim Gunn. Wszystko po to, aby przyciągnąć klientów zainteresowanych modą. Zwycięskie projekty ubrań będzie można kupić na platformie Amazon.

W programie weźmie udział 12 projektantów, którzy podróżują do Nowego Jorku, Paryża i Tokio, aby zmierzyć się z wyzwaniami sprawdzącymi ich umiejętności nie tylko w projektowaniu, ale także w przedsiębiorczości.

Według Amazon „Making the Cut” będzie „pierwszą w historii telewizji globalną serią z możliwością natychmiastowego zakupu”, która pozwoli na zakup zwycięskiego projektu modowego z każdego odcinka w dedykowanym sklepie Amazon Fashion „Making the Cut”.

12 projektantów zostanie osądzonych przez wielu ekspertów od mody, w tym supermodelkę Naomi Campbell i byłą redaktor naczelną Vogue Paris Carine Roitfeld. Natychmiast po emisji każdego odcinka, limitowane edycje ubrań z programu będą dostępne do kupienia przez Amazon Fashion w dedykowanym sklepie „Making the Cut”. Projektanci będą eliminowani w każdym odcinku, a zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 1 mln dolarów.

Dwa odcinki będą emitowane co tydzień. Finał show zaplanowany jest na 24 kwietnia.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.