19.09.2019/17:09

Ambra chce stworzyć sieć sklepów na rynku czeskim

Spółka dystrybucyjna Ambra planuje budowę sieci stacjonarnej na rynku czeskim. Bazą do rozwoju projektu ma być przejęta kilka tygodni temu spółka Vino-Klub, która prowadzi internetowy sklep z alkoholem.

Robert Ogór, prezes Grupy Ambra zasygnalizował, że firma będzie chciała rozwijać sklep internetowy, a także zbudować na jego bazie sieć sklepów stacjonarnych.

Na początku firma planuje rozwój niewielkiej sieci, kilku sklepów. Taki projekt pozwoli Ambrze uczyć się sprzedaży i poznać rynek sklepów stacjonarnych w Czechach.

Władze Ambry nie wykluczają jednak przejęć sklepów już tych istniejących.

Grupa Ambra zajmuje się przede wszystkim produkcją, importem i dystrybucją wina w Polsce. Pod marką Centrum Wina prowadzi sklepy specjalistyczne. Niecałe 80 proc. przychodów grupy realizowanych jest w Polsce, około 13 proc. sprzedaży stanowi rynek rumuński, około 8 proc. to Czechy i Słowacja.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.