Robert Siemiński, Mar-ol: Animozje pomiędzy właścicielami hurtowni spowalniają konsolidację rynku - wywiad
Na rynku hurtowym widać tendencje konsolidacyjne, jednak to zjawisko w Polsce postępuje bardzo powoli, m.in. ze względu na różne ambicjonalne aspekty czy animozje pomiędzy właścicielami hurtowni - mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Robert Siemiński, prezes i właściciel Grupy Mar-Ol.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
17.08.2017
Jak jeżdżę po sklepach z Przedstawicielami hurtowni/dystrybutorów/producentów, to zarządzający sklepami wyciągają oferty wszystkich Hurtowni i pytają, po ile, robiąc przetarg, często wychodząc z pytaniem ile mi dołożysz, fakturą gratisem, gazetką .... są smart, sprytni i sobie radzą uzyskane bene fity przekładają potem w cenę lub zwiększają marże i tak mogą konkurować z dużymi sieciami... mając często bardzo dobre ceny ...
Sieci detaliczne bez siły zakupowej, bez zaplecza logistycznego, magazynów lub z małymi magazynami podręcznymi, bazują także na okazjach i dopłatach Przedstawicieli Handlowych ... więc trudno o lojalność bo ta powoduje że stają się niekonkurencyjni cenowo...
Wszelkie procesy integracji Hurtu są trudne, bo hurtownie także działają w ten sam sposób jak detal tradycyjny, bazując nie na stałych warunkach z dostawcami a na dopłatach i promocjach okazjach zakupowych, więc nie ma gwarancji atrakcyjnych cen ... często także know how które proponują nie stanowi wartości dla
6