16.08.2017/16:50

Robert Siemiński, Mar-ol: Animozje pomiędzy właścicielami hurtowni spowalniają konsolidację rynku - wywiad

Na rynku hurtowym widać tendencje konsolidacyjne, jednak to zjawisko w Polsce postępuje bardzo powoli, m.in. ze względu na różne ambicjonalne aspekty czy animozje pomiędzy właścicielami hurtowni - mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Robert Siemiński, prezes i właściciel Grupy Mar-Ol.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • MPK 17.08.2017

    Jak jeżdżę po sklepach z Przedstawicielami hurtowni/dystrybutorów/producentów, to zarządzający sklepami wyciągają oferty wszystkich Hurtowni i pytają, po ile, robiąc przetarg, często wychodząc z pytaniem ile mi dołożysz, fakturą gratisem, gazetką .... są smart, sprytni i sobie radzą uzyskane bene fity przekładają potem w cenę lub zwiększają marże i tak mogą konkurować z dużymi sieciami... mając często bardzo dobre ceny ...
    Sieci detaliczne bez siły zakupowej, bez zaplecza logistycznego, magazynów lub z małymi magazynami podręcznymi, bazują także na okazjach i dopłatach Przedstawicieli Handlowych ... więc trudno o lojalność bo ta powoduje że stają się niekonkurencyjni cenowo...

    Wszelkie procesy integracji Hurtu są trudne, bo hurtownie także działają w ten sam sposób jak detal tradycyjny, bazując nie na stałych warunkach z dostawcami a na dopłatach i promocjach okazjach zakupowych, więc nie ma gwarancji atrakcyjnych cen ... często także know how które proponują nie stanowi wartości dla

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.