04.05.2020/20:28

Aplikacja Bolt Food do zamawiania jedzenia z dowozem do domu działa już w Warszawie

Aplikacja Bolt Food, która od niedawna działa w Warszawie, pozwala zamawiać jedzenie we współpracujących restauracjach. Firma gwarantuje w 100 proc. bezkontaktową dostawę. To kolejna opcja dla konsumentów zamawiających potrawy restauracyjne z dostawą do domu.

Obecnie użytkownicy mogą korzystać z oferty współpracujących z aplikacją restauracji, znajdujących się promieniu do 4 km od ich miejsca zamieszkania. Firma zapewnia dla takich zamówień bezpłatną i – co ważne w czasach epidemii – całkowicie bezdotykową dostawę. Bolt Food zapewnia, że na żadnym etapie nie ma bezpośredniego kontaktu między pracownikami restauracji, kurierami a zamawiającymi jedzenie.

Właściciele aplikacji mają nadzieję, że ułatwi klientom zamawianie jedzenia, pomoże lokalnym restauracjom zwiększyć obroty i będzie też dodatkowe źródło dochodu dla dotychczasowych kierowców Bolt.

Aplikacja Bolt, wcześniej znana jako Taxify, jest europejską platformą, która buduje przyszłość transportu na całym świecie. Misją firmy jest stworzenie łatwego, szybkiego i oszczędnego sposobu na codzienne poruszanie się po mieście.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Nikola28 06.05.2020

    W ostatnim czasie dość często jedzenie zamawiam przez internet, zazwyczaj z roomservice. Mam już do ich zaufanie i parę swoich ulubionych restauracji. Płacę online a jedzonko dostawca zostawia pod drzwiami, więc wszystko odbywa się bezpiecznie :)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.