23.03.2017/12:50

Aplikacja Mój Carrefour ma już 500 000 pobrań

Aplikacja Mój Carrefour zanotowała już 500 000 pobrań od premiery nowej wersji aplikacji, która miała miejsce w połowie sierpnia 2016 r.

- Nowa odsłona aplikacji mobilnej Carrefour cieszy się dużą popularnością wśród klientów, co najlepiej świadczy o zapotrzebowaniu na mobilny program lojalnościowy nowej generacji. Planujemy stałą pracę nad rozwojem tej aplikacji i wzbogacaniem jej o nowe elementy. Kolejnym etapem rozwoju aplikacji będzie personalizowana oferta na podstawie historii zakupów oraz połączenie wszystkich narzędzi lojalnościowych, obowiązujących w sklepach Carrefour - mówi Katarzyna Orlińska, dyrektor ds. digitalizacji Carrefour Polska.

Jak podkreślają przedstawiciele sieci Carrefour „urządzenia mobilne i rekomendacje pochodzące z mediów społecznościowych odgrywają coraz większą rolę w codziennych decyzjach klientów sieci handlowych, a smartfon towarzyszy im przy każdych zakupach. Trendy internetowe zmieniają się błyskawicznie, dlatego głównym założeniem sieci Carrefour Polska jest ich prawidłowe rozpoznanie i wyprzedzanie. Z tego względu, jako pierwsza sieć handlowa, Carrefour zdecydował o wprowadzeniu mobilnego programu lojalnościowego.

W dniu premiery Mój Carrefour zajął pierwsze miejsce wśród najchętniej ściąganych aplikacji z App Store i drugie wśród najpopularniejszych programów w Google Play. Analiza potrzeb klientów pozwoliła wprowadzić nowe rozwiązania, zapewniające użytkownikom szybkość, intuicyjność i wygodę z korzystania. Podstawową funkcją nowej wersji aplikacji jest program lojalnościowy, dzięki któremu użytkownicy mogą korzystać z unikalnych kuponów zniżkowych na zakupy w hipermarketach i supermarketach Carrefour. Ponadto, Mój Carrefour pomoże również znaleźć gazetki promocyjne, najbliższe sklepy oraz informacje o aktualnych promocjach, czy konkursach. Do aplikacji można także przenieść posiadaną plastikową kartę lojalnościową (kartę Rodzinka, kar tę Seniora lub kartę Pracownika) i korzystać z jej benefitów. Jest to pierwszy program lojalnościowy z mobilnymi kuponami stworzony w dużej sieci handlowej w Polsce.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.