29.06.2018/14:06

Appetita ma nową strategię komunikacji. Twarzą marki została była Miss Polonia

Appetita wdraża nową strategię komunikacji, zapraszając do współpracy Ewę Wachowicz – Miss Polonia z 1992 r., obecnie ekspertka i blogerka kulinarna. Przełomowe w historii marki działania obejmą, między innymi, nową platformę internetową Smak i Styl oraz silne wsparcie w mediach społecznościowych. Celem realizowanych działań jest wzmocnienie i wzbogacenie wizerunku marki o nowe wartości.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.