31.12.2018/11:02

Auchan zakończył rebranding sklepów w Polsce. Sieć Simply Market zniknęła z rynku

Firma Auchan Retail Polska zakończyła proces rebrandingu i ujednolicenia sieci sklepów na polski rynku. Z polskiego rynku ostatecznie zniknął szyld Simply Market, w jego miejsce pojawiły się brandy Moje Auchan oraz Auchan Supermarket. To oznacza, że jedna wspólna marka Auchan w Polsce stała się faktem.

W sumie Auchan przeprowadził w ciągu ostatnich 12 miesięcy rebranding 33 sklepów. Ostatnie placówki, które poddano zmianom 13 i 14 grudnia br. zlokalizowane są w Warszawie (ul. Broniewskiego, powierzchnia - 2572 mkw., liczba oferowanych SKU - 12 500), Wrocławiu (ul. Zwycięska, powierzchnia - 1615 mkw., liczba oferowanych SKU - 9 800) i Tarnowie (powierzchnia - 1854 mkw., liczba oferowanych SKU - 10 200). Sklepy będą działały pod szyldem Auchan Supermarket.

Ujednolicenie marki pozwoli firmie Auchan w Polsce na bardziej efektywną komunikację marketingową i obniżenie kosztów funkcjonowania biznesu na krajowym rynku.

Obecnie Polscy konsumenci mogą kojarzyć markę Auchan nie tylko z hipermarketami, których działa w całym kraju 74, ale także z formatami Auchan Supermarket (27 sklepów) i Moje Auchan (6 placówek). Warto dodać, że ten ostatni koncept sklepu, to placówki typu convenience. Przypomnijmy, że w aglomeracji warszawskiej Auchan prowadzi także ramach projektu Auchan Direct sprzedaż poprzez kanał e-commerce.

Jednocześnie Auchan prowadzi w Polsce szeroki program modernizacji hipermarketów. Więcej na ten temat można przeczytać klikając na link do tekstu pt.:

Warto przypomnieć kilka faktów związanych z integracją struktur biznesowych grupy Auchan w Polsce. Od 9 lipca br. spółka Auchan Polska jest jednym wspólnym pracodawcą dla wszystkich osób zatrudnionych w hipermarketach, supermarketach, sklepach osiedlowych, dziale e-commerce (Auchan Direct), a także sklepach Simply Market. Jak podkreślali przedstawiciele Auchan Polska, integracja poszczególnych business unitów w ramach jednej spółki, to element "budowania doskonałości w handlu omnikanałowym".

Przeprowadzona integracja oznacza także korzyści dla pracowników firmy i klientów sklepów. - Dzięki integracji współpracownicy będą mieli dostęp do tych samych benefitów pozapłacowych. Klientom łatwiej będzie znaleźć zdrowe i lokalne produkty bliżej swojego domu – wskazują władze Auchan w Polsce.

Jak pisaliśmy w kwietniu 2018 r. na portalu wiadomoscihandlowe.pl, Grupa Auchan zdecydowała się połączyć pięć swoich spółek działających w Polsce. To oznacza, że struktura grupy zostanie uproszczona, a hipermarkety Auchan, supermarkety Simply Market, jak również segment e-commerce Auchan zarządzane będą wspólnie, z poziomu jednej spółki.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • orcio 03.03.2019

    Fajnie jest mieć wybór, nawet jeśli dotyczy to tylko szyldu !

  • gość 26.02.2019

    Przed rebrandingiem było lepiej.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.