23.06.2017/14:20

Badanie rynku słodyczy impulsowych: Ach, te batony!

Słodycze impulsowe to kategoria szczególnie ważna w dyskontach, sklepach osiedlowych oraz placówkach convenience. Jak wynika z badania przeprowadzonego dla „Wiadomości Handlowych” przez agencję Skilltelligence, wśród asortymentu określanego tym mianem największą popularnością cieszą się obecnie batony. W czołówce są też lody i wafle.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.