27.01.2021/11:02

Andrius Mikalauskas, CEO, Barbora: Chcemy być „pierwszym wyborem” dla polskich konsumentów oraz liderem rynku e-grocery w Polsce

Sklep internetowy Barbora.pl dopiero zadebiutował w Polsce, ale ma ambitne plany. Jak deklaruje Andrius Mikalauskas, dyrektor generalny Barbory w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl, celem firmy jest stanie się "pierwszym wyborem" dla polskich konsumentów i osiągnięcie pozycji lidera rynku e-grocery w Polsce.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • K 02.02.2021

    Jajcarz, z podejściem jestem najlepszy :D a g. wiem :D

  • olka 29.01.2021

    Już bez przesady, a brand Osram?

  • Joker 28.01.2021

    Głupszej nazwy nie widziałem... będzie taki lider rynku egrocery jak Stokrotka bedzie liderem w detalu...:)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także