15.03.2022/14:57

Barbora zdradza plany na 2022 r. Firma szybko zdobywa udziały w polskim rynku e-grocery

Zaledwie rok po debiucie w Polsce, Barbora.pl jest już w gronie top 5 sklepów internetowych z żywnością. Cele firmy są jeszcze ambitniejsze, bowiem Barbora chce zostać liderem na naszym rynku e-grocery. W komentarzu dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Viktoras Juozapaitis, dyrektor zarządzający Barbora.pl podsumowuje pierwszy rok działalności w Polsce oraz ujawnia plany rozwoju e-sklepu na najbliższe miesiące.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • ja 17.03.2022

    O to chodzi @Nickt. Też się jarałam na początku a potem do mnie dotarło, że Barbora poza tymi łapankami na wabia właściwie nic ciekawego nie ma. Ceny wielu artykułów kosmiczne, wybór taki sobie.

  • Nickt 17.03.2022

    Nie żaden skowyt tylko fakty. Barbora nie jest żadną konkurencją skoro mają takie marże na wielu produktach, że mój typowy koszyk zakupów u nich jest o 50-60zł droższy niż w sieciówce. W dodatku wybór marny, braki w towarze żenujące, błędy na cenówkach, itp. Jadę taryfą do sieciówki w 2 strony i mam swoją "barborę" bez łaski kiedy chcę, a i tak zapłacę mniej. Barbora miała być hitem na miarę Tesco, a okazała się kapiszonem jak dla mnie. Przecież to tylko nakładka na magazynach Stokrotki (która ma swój sklep online i bdb ofertę nawiasem mówiąc).

  • Karo 16.03.2022

    Ra kupiłem, niestety kilka zamówionych produktów nie zostało dostarczonych, to nie buduje zaufania do marki. Same promocje cenowe nie wystarczą

  • Ragan 15.03.2022

    O ho! Już skowyt konkurencji w komentarzu :D

  • żal 15.03.2022

    Tak jest. Wielki sukces np. z mięsem wieprzowym po 30zł/kg. Tam można, owszem, kupić parę rzeczy w normalnych cenach, ale cała reszta jest 50% droższa niż w zwykłym sklepie. A promocje połączone są z żenującą reglamentacją typu 1, 2, ew. 3 szt. jakiegoś produktu, który wystawiają na wabia, a odbijają sobie to w marży na pozostałych produktach (minimalne zamówienie 100zł). Tak się nie da robić codziennych zakupów bo raz że 100zł to jest za wysokie minimum jak na "codzienność", a dwa, że wiele produktów i tak trzeba kupić gdzie indziej. Chyba, że ktoś lubi przepłacać. Ostatnio też coraz więcej brakuje podstawowych produktów typu ryż czy makaron, a nawet tania woda mineralna. Nie na tym to ma polegać, nie da się w ten sposób robić zakupów.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także