06.07.2020/11:04

Beyond Meat współpracuje z Alibabą

Amerykański producent roślinnego mięsa szykuje się do podboju Chin. Dzięki współpracy z koncernem Alibaba produkty Beyond Burger będą sprzedawane w marketach należących do koncernu na terenie Chin kontynentalnych – podaje „Rzeczpospolita”.

Jak donosi „Rzeczpospolita” za CNN, umowa przewiduje, że produkty Beyond Burger będą sprzedawane w 50 sklepach Freshippo w Szanghaju. To nowoczesna, futurystyczna sieć samoobsługowych supermarketów, w których klienci kupują towary za pomocą specjalnej aplikacji. We wrześniu roślinne burgery maja trafić do kolejnych sklepów w Pekinie i Hangzhou.

Amerykańska firma trafiła ze swoimi produktami do chińskich sklepów już w kwietniu tego roku przy współpracy ze Starbucksem. Jeszcze wcześniej rozpoczęła ekspansję w Hongkongu.

Więcej w „Rzeczpospolitej”

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.