27.10.2022 / 18:40
StoryEditor

Bezmięsny uruchomił lady z produktami wegańskimi już w 15 sklepach Carrefour. Czas na wejście do innych sieci?

Bezmięsne lady działają już w 15 sklepach Carrefour w sześciu polskich miastach (fot. Bezmięsny)
Projekt bezmięsnych lad z wegańskimi zamiennikami mięsa na wagę będzie się rozwijał. Jak dotąd powstały one już w 15 sklepach Carrefour. Pojawia się też zainteresowanie ze strony innych sieci handlowych – mówi Igor Sadurski, współzałożyciel i członek zarządu firmy Bezmięsny.

Przypomnijmy, że projekt bezmięsnych lad z wegańskimi zamiennikami mięsa na wagę, który powstał ze współpracy firmy Bezmięsny z siecią Carrefour, wystartował w marcu tego ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.08.2025 / 16:05
StoryEditor
Znany producent soków upada po 30 latach. Co doprowadziło do końca polskiej marki?
Upadek Marwit. Koniec kultowego producenta soków po 30 latach (fot. Shutterstock)

Jeszcze niedawno butelki świeżych soków Marwit można było znaleźć niemal w każdym sklepie spożywczym w Polsce. Dziś firma kończy działalność, a jej majątek trafia na licytacje. Jak doszło do upadku producenta, który przez lata dominował w swojej kategorii?

Marwit rozpoczął działalność w 1993 roku. Założycielem był zaledwie 20-letni przedsiębiorca, który – jak podają media – zainwestował 2 tys. zł w produkcję niepasteryzowanych sok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.08.2025 / 12:18
StoryEditor
Zara w ogniu krytyki za swoje reklamy. Regulator reklam zakazał kampanii
Sklep marki Zara w centrum handlowym w Warszawie (Shutterstock)

Brytyjski organ nadzoru reklamowego zdecydował o zakazie emisji dwóch reklam jednej z największych sieci odzieżowych na świecie. Powodem była sylwetka modelek, które – zdaniem regulatora – wyglądały na nadmiernie wychudzone. Jak zareagowała na to marka i jakie argumenty podniosła w swojej obronie?

Advertising Standards Authority (ASA) zakwestionowała dwie reklamy internetowe, które pojawiły się w maju. Zdaniem instytucji modelki przedstawione na zdjęciach były „niezdrowo ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. sierpień 2025 23:30