06.05.2021/10:17

Biedronka i Lidl przenoszą pole bitwy do telewizji. Znaczny wzrost wydatków sieci na reklamę

Wojna cenowa w Polsce zaczyna się na nowo nakręcać. Widać to choćby po wzroście wydatków sieci handlowych na reklamę telewizyjną.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • qmaty 07.05.2021

    Koral potwierdził, że te sprane łby są wyjątkowo podatne na sterowanie, smutne to, że kończy się cywilizacja ludzi samodzielnie myślących a wchodzi cywilizacja zlasowanych lemingów, stadnie myślących, redyk wiosenny prawie się zaczął...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także