09.09.2020/11:52

Biedronka idzie po kolejny rekord? Gang Fajniaków trafił w gusta dzieciaków

W ciągu zaledwie 10 dni 140 tys. książek i 100 tys. maskotek Gangu Fajniaków trafiło w ręce ich fanów. Nowi pluszowi bohaterowie Biedronki szybko zdobyli serca młodych odbiorców. Pierwsi z nich znaleźli swoich właścicieli już dwie minuty po północy pierwszego dnia akcji. Miało to miejsce w Stegnie w województwie pomorskim.

Gang Fajniaków to nowa akcja lojalnościowo-edukacyjna sieci Biedronka, która wystartowała 27 sierpnia i potrwa do 2 grudnia br. Jak przekonuje sieć, pluszaki uczą dzieci troski o ekologię, a ich rodzicom pomagają we wsparciu polskiej gospodarki, promując towary, które tworzą dla niej dodatkową wartość. Biedronka od początku akcji, czyli od 27 sierpnia, wydała już ok. 100 tys. maskotek.

Dużą popularnością cieszą się również przygody superbohaterów opisane w książce „Gang Fajniaków i miasto marzeń”, w której Fajniaki pomagają rozwiązywać ekologiczne problemy. Książka trafiła już do ponad 140 tys. klientów Biedronki w całej Polsce. Jak podkreśla sieć, to kolejny przykład działania na rzecz rozwoju czytelnictwa w kraju.

Na podium sklepów Biedronka, w których Fajniaki wydano najszybciej w kraju, znalazły się też Zakopane i Warszawa. W Zakopanem najbardziej niecierpliwy kolekcjoner Fajniaków stawił się przy kasie minutę po godzinie 1:00 w nocy w dniu rozpoczęcia akcji, by kupić Fokę Franię i Pieska Piotrusia. Z kolei w Warszawie Chmurka Celinka trafiła w ręce kupującego o godzinie 3:25 w nocy tego samego dnia.

Pierwszą książkę „Gang Fajniaków i miasto marzeń”, której autorem jest Marcin Przewoźniak, a ilustratorem Małgorzata Detner, zakupił klient w Bychawie w województwie lubelskim 32 minuty po północy.

– Cieszymy się, że już od pierwszego dnia akcji nie tylko same Fajniaki podbiły serca klientów, ale udało się to także książce z ich przygodami, która trafiła do setek tysięcy dzieci w Polsce. Liczymy na to, że dzięki naszej akcji Fajniaki w przystępny sposób pokażą dzieciom, że ekologia jest ważna, odkrywanie przyrody uczy i jest piękne, a my wszyscy możemy pomagać we wzmacnianiu polskiej gospodarki – mówi Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także