14.12.2020/16:37

Biedronka krytykuje "stronniczą i niesprawiedliwą" decyzję UOKiK. Będzie dochodzić swoich racji w sądzie

Biedronka w przesłanym redakcji wiadomoscihandlowe.pl stanowisku dotyczącym rekordowej kary (723 mln zł) nałożonej na sieć przez UOKiK za nieuczciwe wykorzystywanie przewagi kontraktowej zapowiada, że zamierza dochodzić swoich racji w sądzie. Detalista nie szczędzi gorzkich słów pod adresem urzędu antymonopolowego.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

10 komentarzy

  • Importer 16.12.2020

    Ja pamietam rok gdzie zamowili 100 tirow pomaranczy z Grecji na akcje w grudniu . Nie bylo sprzedazy wiec odeslali jako reklamacja jakosciowa . Tak sie pracuje z dostawcami ! Super praktyka ..... ?

  • boxter 16.12.2020

    spokojnie moi drodzy jeśli biedronka zapłaci karę to tak naprawdę zapłacą ją wszyscy inni dostawcy. Tego to możecie być pewni więc kara za zle traktownianie dostawców odbije się własnie na nich

  • po co JMD retro? 16.12.2020

    pytanie: jeżeli chcieliby działać uczciwie i transparentnie i zgodnie z dobrym obyczajem i najlepszymi praktykami to PYTANIE DLACZEGO ZWYCZAJNIE NIE STOSOWALI W KONTRAKTACH CENY ZAKUPU n/n/n? (netto netto netto)?!?!?!?!? Pytanie zasadnicze po co był wprowadzany element retrobonusa (do poprawy wstecznie "efektywności"?) przecież przy ich pozycji mogli oczekiwać wyłącznie ceny ale tym sposobem zamknęliby sobie pewne elementy "gry".

  • duda 16.12.2020

    No i z czego sie cieszyć ,żeby ci dostawcy cos odzyskali ,państwo napcha kieszenie ,a biedra podwyższy ceny ,a głupi konsument zapłaci.

  • dawny klient 15.12.2020

    o 700 mln za mało, ale cieszy i to :)

  • ja1 15.12.2020

    Ciesze sie ze wkoncu nałożono karę za takie praktyki.
    Sam kiedys handlowałem z sieciami i wiem jakich oplat zadaja.
    Niech teraz oddadza to co wymusili na dostawcach.
    A dla klijentow mam rade: przestancie ogladac i sluchac reklam.Włączcie myślenie i kalkulatory

  • Jur 15.12.2020

    Czyli "Najwyższa możliwa jakość w danej niskiej cenie." :-D
    Czyli z g... za 3,99 zł. bicza nie ukręcisz.

  • Tytus 15.12.2020

    Bardzo dobrze, że UOKiK prześwietla zagraniczne firmy - mali dostawcy są za słabi i duże sieci mają nad nimi przewagę negocjacyjną.

  • Detalista 15.12.2020

    I dobrze.najgorzej jak Państwo próbuje regulować umowy cywilne między stronami. Dostawcy próbują ratować tegoroczny wynik i wymigać się od uzgodnionych w umowach retro . Zagrania pod publiczkę przeciw detalistom... znana i zgrana płyta .

  • Kuba 14.12.2020

    "najwyższą jakość w najniższych cenach"-sciema. Nie można mieć jednego i drugiego. Cena zawsze rośnie wraz z jakością. Btw. kiedy kary za zastawione wyjścia ewakuacyjne czy za brak cen przy produktach?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także