Biedronka, Lidl i Netto - jak koronakryzys zmieniał asortyment w dyskontach? [ANALIZA]
Firma ABR Sesta przeanalizowała na zlecenie portalu wiadomoscihandlowe.pl zmiany w asortymentowe w sklepach trzech największych sieci dyskontowych w Polsce, czyli sieci Biedronka, Lidl i Netto. Efekty analizy są niezwykle ciekawe i pokazują jak zmieniała się oferta sklepów spożywczych w najgorętszym dla handlu okresie pandemii (luty-kwiecień).
Pozostało jeszcze 94% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
23.05.2020
Spadki w "piekarni" i "cukierni" wynikaja z tego, ze towar lezy niezapakowany. Klienci podchodza do koszy(!), wyjmuja co chca, chuchaja, dmuchaja, rozmawiaja. Rekawiczki? Najpierw uchwyt drzwiczek, potem wybieranie pieczywa. Prosta droga, zeby sie zarazic. W dodatku. te kosze macane przez tysiace rąk dzienniei pieknie ochuchane. Zawsze byly ohydne, ale teraz sa wrecz niebezpieczne. W sumie i tak malo spadla sprzedaz. Niestety, epidemia w Polsce wciaz sie rozwija, wiec... jest miejsce na dalsze spadki. ZAPAKUJCIE PIECZYWO albo postawcie pracownika, a nie stu klientow na godzine grzebie w koszach z pieczywem. Ciekawe, ze w Niemczech w Lidlach nie grzebie sie w koszach, ani do nich nie zbliza nosem i ustami. Pieczywo jest za szklem i wyjmuje sie rodzajem dlugiej "lapki", ktorej nie da sie wyjac z tych pojemnikow. Uchwyt jest po stronie klienta, "lapka" w pieczywie. Zawsze tak bylo, lata przed pandemia.
6