19.05.2020/12:30

Biedronka, Lidl i Netto - jak koronakryzys zmieniał asortyment w dyskontach? [ANALIZA]

Firma ABR Sesta przeanalizowała na zlecenie portalu wiadomoscihandlowe.pl zmiany w asortymentowe w sklepach trzech największych sieci dyskontowych w Polsce, czyli sieci Biedronka, Lidl i Netto. Efekty analizy są niezwykle ciekawe i pokazują jak zmieniała się oferta sklepów spożywczych w najgorętszym dla handlu okresie pandemii (luty-kwiecień).

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • ermi 23.05.2020

    Spadki w "piekarni" i "cukierni" wynikaja z tego, ze towar lezy niezapakowany. Klienci podchodza do koszy(!), wyjmuja co chca, chuchaja, dmuchaja, rozmawiaja. Rekawiczki? Najpierw uchwyt drzwiczek, potem wybieranie pieczywa. Prosta droga, zeby sie zarazic. W dodatku. te kosze macane przez tysiace rąk dzienniei pieknie ochuchane. Zawsze byly ohydne, ale teraz sa wrecz niebezpieczne. W sumie i tak malo spadla sprzedaz. Niestety, epidemia w Polsce wciaz sie rozwija, wiec... jest miejsce na dalsze spadki. ZAPAKUJCIE PIECZYWO albo postawcie pracownika, a nie stu klientow na godzine grzebie w koszach z pieczywem. Ciekawe, ze w Niemczech w Lidlach nie grzebie sie w koszach, ani do nich nie zbliza nosem i ustami. Pieczywo jest za szklem i wyjmuje sie rodzajem dlugiej "lapki", ktorej nie da sie wyjac z tych pojemnikow. Uchwyt jest po stronie klienta, "lapka" w pieczywie. Zawsze tak bylo, lata przed pandemia.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.