24.10.2016/20:16

Biedronka musi szukać szans rozwoju za granicą

Należąca do Grupy Jeronimo Martins sieć sklepów Biedronka zanotowała mocny wzrost sprzedaży na polskim rynku. Jednak według analityków w dłuższej perspektywie na - bardzo konkurencyjnym - polskim rynku utrzymanie dotychczasowych wzrostów będzie trudne, więc operator powinien szukać swoich szans w rozwoju poza granicami Polski.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • mason 25.10.2016

    wypierd...ć z Polski @!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.