21.09.2016/00:16

Biedronka odpowiada na akcję Lidla promującą marki własne

Na początku września Lidl Polska ruszył z dużą kampanią promocyjną produktów pod marką własną sieci. Teraz Biedronka, największy konkurent niemieckiego dyskontera mocno odpowiada i rusza z akcją „Miliony Polaków nie mogą się mylić …” podkreślającą zalety wyrobów private label, które można kupić w prawie 2700 sklepach portugalskiego operatora.

Biedronka prezentuje najbardziej popularne produkty marki własnej (m.in. sok pomarańczowy Riviva i serek homogenizowany Tutti). Dziwnym zbiegiem okoliczności są to produkty, na które postawił w kampanii także Lidl (serek Amelia i sok Solevita).

Warto zasygnalizować, że Lidl będzie także promował produkty z trzech innych kategorii, w tym kabanosy Pikok, czekolady z orzechami Fin Carre i kawy Bellarom. Można się spodziewać, że Biedronka chcąc utrzymać sprzedaż w tych kluczowych kategoriach wyjdzie wkrótce z kontrofertą.

Lidl w swojej kampanii podkreśla, że można „Sprytnie i tanio kupować marki własne w Lidlu”. Biedronka wyjaśnia, że „Miliony Polaków nie mogą się mylić wybierając nasze produkty” i stawia kropkę dodając „nasi klienci wiedzą najlepiej. Portugalski operator podkreśla niskie ceny produktów (dodatkowo je obniżając) i sygnalizuje, że „gwarantuje satysfakcję” klientom, którzy kupią wskazane produkty.

Sieć Biedronka zarządza w Polsce siecią prawie 2700 sklepów, zaś Lidl niemal 600 placówkami handlowymi.

Kliknij i przeczytaj także:

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • schaboszczak 21.09.2016

    Cały czas jedni od drugich kopiują, a w odopowiedzi ci drudzi kopiują od tych pierwszych

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.