10.06.2020/00:01

Biedronka otwiera flagowy sklep. Sieć pokazuje nowe koncepty handlowe [WIRTUALNY SPACER]

Należąca do Jeronimo Martins Polska sieć sklepów Biedronka otworzyła 9 czerwca, w Gdyni przy ul. Halickiej swój kolejny flagowy sklep, w którym operator zaprezentował kilka nowych konceptów handlowych i ciekawych funkcjonalności. Firma podkreśla, że nowa placówka jest odpowiedzią na „nieustannie zmieniające się potrzeby klientów” i dodaje, że jest to obecnie „jeden z najnowocześniejszych sklepów sieci Biedronka w Polsce”.

Biedronka w Gdyni to sklep nowoczesny, ekologiczny, pełen innowacyjnych rozwiązań, takich jak ekrany LCD, ekologiczne oświetlenie oraz parkingu, lada tradycyjna z mięsami i wędlinami czy strefa „SmaczneGO”. - Nasz nowy sklep to najbardziej nowoczesna i flagowa placówka sieci na Pomorzu. Miejsce przyjazne zarówno klientom i pracownikom. To także sklep przyjazny środowisku, bo wyposażony w oświetlenie LED, ekrany LCD zamiast standardowej komunikacji marketingowej, czy ekologiczne chłodziarki. Wiemy też, jak ważny jest obecnie komfort robienia zakupów - klienci do dyspozycji mają liczne miejsca parkingowe, strefę kas samoobsługowych i tradycyjnych, czytniki cen, bogato zaopatrzoną ladę tradycyjną, strefę SmaczneGO!, rożen czy wyciskarkę do soku – mówi Wojciech Rudomina, dyrektor operacyjny regionu Gdańsk w sieci Biedronka.

Biedronka w Gdyni oferuje kilkanaście interesujących, nowych, a często innowacyjnych rozwiązań, część z nich można znaleźć w kilku warszawskich sklepach, w tym placówce przy ul. Modlińskiej, którą sieć otworzyła pod koniec listopada ubiegłego roku.

Sklep oferuje klientom tzw. ladę tradycyjną, dzięki której mogą kupić się w świeże mięsa, wędliny oraz sery na wagę. Produkty pochodzą zarówno od ogólnopolskich producentów, jak i lokalnych dostawców, aby zapewnić jak najwyższą jakość. Lada mięsna w sklepie przy ul. Halickiej oferuje klientom ok. 130 produktów. Obecnie w placówkach Biedronki na terenie całej Polski znajduje się ponad 130 lad tradycyjnych.

Dzięki rożnowi do odpieku, klienci Biedronki mogą kupić świeże kurczaki, wypiekane na miejscu i gotowe do spożycia. W sklepie jest także wyciskarka do soku zw świeżych pomarańczy , czy maszyna do krojenia chleba, dzięki której mogą pokroić kupione pieczywo.

Tak jak sklepy w Warszawie, nowa Biedronka w Gdyni została wyposażona w strefę SmaczneGO!, gdzie klienci znajdą prasę, ciasto, słone i słodkie przekąski, a także dania lunchowe. Strefa dostępna jest zaraz przy wejściu, aby umożliwić szybkie zakupy.

Nowością w sklepie przy ul. Halickiej jest odrębna wyspa z produktami BIO, zdrową żywnością oraz produktami vege. Wszystkie produkty z poszczególnych sekcji są łatwo dostępne w jednym miejscu.

W sklepie została odświeżona wizualnie sekcja warzyw i owoców, a także wydzielona strefa warzyw i owoców BIO. W sklepie nowością są papierowe, poddające się recyklingowi torby na warzywa, owoce i pieczywo. Do dyspozycji klientów są również biodegradowalne rękawiczki jednorazowe.

Dodaj komentarz

4 komentarze

  • klient 10.06.2020

    Jak wprowadzą kasy samoobsługowe na gotówkę to będzie dla mnie innowacja. Chciałbym zaprosić do Kauflandu w Poznaniu, tam już takie mają - można zapłacić albo kartą albo gotówką.

  • Rafał 10.06.2020

    I gdzie tu niby innowacyjność? Wprowadzają to, co inni mają już dawno i... nie przyniosło im to sukcesu. Stoisko z mięsem? Nawet w peerelowskim SAM-ie było. I jest w Carrefourze. Prasa? Tylko w Biedronce nie było. Maszynka do krojenia chleba w dobie epidemii to wręcz ryzykowny pomysł. Zresztą kto kupuje krojony chleb? Problemem jest natomiast pogarszająca się jakość pieczywa w Biedronce. Spalony chleb. Oraz coraz więcej dmuchanych i glutowatych buł, w czym zaczyna konkurować z Carrefourem, wciąż jednak numerem jeden w kategorii niezjadliwego pieczywa.

  • Maciek 10.06.2020

    Innowacyjność w biedronce polega na próbach opanowania bałaganu. Z różnym skutkiem.

  • Alex 10.06.2020

    Czyli zwykły sklep... Innowacyjność będzie jak wprowadzą roboty, które będą pakować towar i podawać do lady. Tak jak w wielu sklepach w Japonii.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.