10.06.2020/00:01

Biedronka otwiera flagowy sklep. Sieć pokazuje nowe koncepty handlowe [WIRTUALNY SPACER]

Należąca do Jeronimo Martins Polska sieć sklepów Biedronka otworzyła 9 czerwca, w Gdyni przy ul. Halickiej swój kolejny flagowy sklep, w którym operator zaprezentował kilka nowych konceptów handlowych i ciekawych funkcjonalności. Firma podkreśla, że nowa placówka jest odpowiedzią na „nieustannie zmieniające się potrzeby klientów” i dodaje, że jest to obecnie „jeden z najnowocześniejszych sklepów sieci Biedronka w Polsce”.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • klient 10.06.2020

    Jak wprowadzą kasy samoobsługowe na gotówkę to będzie dla mnie innowacja. Chciałbym zaprosić do Kauflandu w Poznaniu, tam już takie mają - można zapłacić albo kartą albo gotówką.

  • Rafał 10.06.2020

    I gdzie tu niby innowacyjność? Wprowadzają to, co inni mają już dawno i... nie przyniosło im to sukcesu. Stoisko z mięsem? Nawet w peerelowskim SAM-ie było. I jest w Carrefourze. Prasa? Tylko w Biedronce nie było. Maszynka do krojenia chleba w dobie epidemii to wręcz ryzykowny pomysł. Zresztą kto kupuje krojony chleb? Problemem jest natomiast pogarszająca się jakość pieczywa w Biedronce. Spalony chleb. Oraz coraz więcej dmuchanych i glutowatych buł, w czym zaczyna konkurować z Carrefourem, wciąż jednak numerem jeden w kategorii niezjadliwego pieczywa.

  • Maciek 10.06.2020

    Innowacyjność w biedronce polega na próbach opanowania bałaganu. Z różnym skutkiem.

  • Alex 10.06.2020

    Czyli zwykły sklep... Innowacyjność będzie jak wprowadzą roboty, które będą pakować towar i podawać do lady. Tak jak w wielu sklepach w Japonii.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.